İstanbul Kent Konseyi Genel Kurul Takvimi Hakkında Duyuru
İstanbul Kent Konseyi ikinci dönem faaliyetlerini tamamlamış olup üçüncü dönem seçimli genel kurul toplantısı, 31.05.2025 Cumartesi günü saat 11.00’de, aşağıda açık adresi bulunan İstanbul Planlama Ajansı Kampüsü’nde gerçekleştirilecektir.
Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı için Kent Konseyi Yönetmeliği’nin ilgili 8. ve 10. maddesi ile mevzuat doğrultusunda, Kent Konseyine üyelik hakkı bulunan kurum ve kuruluşlardan;
- İlk kez temsilci bildiriminde bulunacak olanların ıslak imzalı ve aşağıdaki bilgileri haiz başvuruları ile temsilci yetki belgelerini,
- Mevcutta İstanbul Kent Konseyi Üyesi olarak genel kurula temsilci bildirmiş olup temsilci değişikliği gerçekleştirmek isteyenlerin ıslak imzalı ve aşağıdaki bilgileri haiz yetki belgelerini
29.05.2025 Perşembe günü saat 12.00’ye kadar İstanbul Kent Konseyi Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
(Belgenin, posta veya kargo yolu ile yollanması halinde, 29.05.2025 Perşembe günü saat 12.00’ye kadar kurumumuza ulaşmış olması gerekmektedir.)
Genel Kurul ilanına dair program ve detaylar aşağıda yer almaktadır. Katılımınızın, yerel demokrasinin güçlenmesine büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz. Farklı bakış açıları ve çeşitliliğin hepimizi daha güçlü kılacağı kent konseyinde, sizleri aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
İstanbul Kent Konseyi
——————————————————————–
GENEL KURUL TOPLANTI TARİHİ VE YERİ
31.05.2025 Cumartesi, Saat 11.00
İstanbul Planlama Ajansı Kampüs,
Basınköy Mah. Valilik Yolu Cad. İBB Hizmet Binaları Sit. No:2/1 Bakırköy / İstanbul
GENEL KURUL TOPLANTISI GÜNDEMİ
- Açılış
- Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı
- İstanbul Kent Konseyi Faaliyet Sunumu
- Divan Heyetinin Oluşturulması
- Seçimler
- Kent Konseyi Başkanı Seçimi
- Kent Konseyi Yürütme Kurulu Seçimi
- Sonuçların İlanı
- Dilek ve Temenniler
BAŞVURU VE YETKİ BELGESİNİN İÇERMESİ GEREKEN BİLGİLER
- Kurum ve Kuruluşların resmi ünvanı, adresi ve iletişim bilgileri (telefon ve e-posta), sicil kayıt numaraları (Dernekler için “Kütük No”; Vakıflar için “Merkezi Sicil No” vb.)
- Temsilcinin adı soyadı, adresi ve iletişim bilgileri (telefon ve e-posta), yetkilendirilme süresi (2025-2027 yılı 3. Dönem Genel Kurul Üyeliği için)
- Belgenin başvuru tarihi, kurum veya kuruluşun kaşe veya damgası, kurum veya kuruluşu temsile yetkili kişinin ıslak imzası
Not: Evrak teslimi için son tarih: 29.05.2025 Perşembe günü, saat 12.00’dir. Posta yolu ile ya da elden teslim edebilirsiniz.
Evrakların teslimi için irtibat bilgileri:
İstanbul Kent Konseyi Başkanlığı
Açık Adres: Kemal Paşa Mah. Şehzadebaşı Cad. No: 19
Fatih / İstanbul
Telefon: (0212) 449 44 22
E-Posta: kentkonseyi@ibb.gov.tr
İlgili duyuruya PDF formatında erişmek için aşağıdaki logoya tıklayınız.